سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرده فرفورژه تراس و بالکن راه پله

نرده فرفورژه تراس و بالکن راه پله

 

امروزه پلکان تنها به نوع رایج و مرسوم قدیمی خود یعنی نرده راه پله فلزی منتهی نمی گردد؛ بلکه می توان خرید نرده فرفورژه امروزی را به صورت ها و اشکال مختلفی در منازل مسکونی خویش و یا کافی شاپ و رستوران، تالار، فروشگاه های بزرگ و پاساژ ها و… بکار بست که علاوه بر تضمین امنیت، زیبایی دوچندانی را به محیط اطراف خود ببخشد. بنابراین اگر قصد خرید نرده فرفورژه راه پله دارید، باید اولا به این نکته واقف باشید که نرده راه پله فلزی که در گذشته به شکل ساده و بی آلایش خویش مرسوم بوده نیز کماکان وجود دارد ولی نه به همان شکل و قالب سنتی خویش؛ بلکه در قالب و طرحی جدید که با مدل هایی که در خود در طی این سال ها دیده است، سبب هجوم مردم به خرید نرده راه پله فلزی شده اند. پس هنوز هم می توان از پله مار پیچ فلزی استفاده کرد با این تفاوت که طرح هایی که در این حفاظ های آهنی امروزه در نرده راه پله کارگذاری می شود .طبیعتا با طرح ساده گذشته بسیار متفاوت و زیباتر می باشند ضمن اینکه استحکام و امنیت این نرده ها نیز در نظر طراح لحاظ شده است تا با مقاومتی بالاتر تضمین سلامتی جان افراد گردد.

اما در صورتی که می خواهید خود را وارد یک وادی دیگری کنید و از طرح های خود را خلاص کنید و رو به طرح های دیگری آورید، بایستی خاطر نشان کرد که امروزه شما می توانید نرده راه پله منزل یا هر مکان پلکانی دیگری را با جنس های دیگری غیر از چوب نیز امتحان کنید تا زیبایی خاص و منحصر به فردی به فضای اطراف خود حکمفرما سازید.

درب پارکینگ آهنی طرح چوب

 

سالها است که دیگر در ساختمان ها در بخش ورودی به خصوص در پارکینگ ساختمان کارائی ندارد. در برخی از موارد که ساختمان ها به صورت جنوبی هستند از درب ورودی چوبی برای ساختمان استفاده میکنند . بیشتر ساختمان های لوکس دارای درب چوبی ورودی حیاط هستند .ساختمان های جنوبی که در مناطق بالای شهر عموما ساخته میشوند از این نوع درب ها استفاده میکنند. . این درب ها با توجه به اینکه ریشه ای قدیمی در زندگی بشر داشته اند، اما همواره نتوانسته اند خود را با نیازهای جدید تطابق دهند. این موضوع شاید یکی از دلایل اصلی حذف شدن درب پارکینگ چوبی از چرخه انواع درب پارکینگ است . هر درب پارکینگ که بتواند نیاز های ما را برآورده کند یک درب پارکینگ مناسب محسوب میشود . از درب فلزی طرح چوب پارکینگ چوبی مدتها است که به عنوان یک درب ورودی حیاط و درب ورودی اطاق استفاده میشود . درب پارکینگ چوبی فقط آن هم به صورت چوب های گران قیمت ترموو که ترکیب فلز وشیشه و آن است استفاده میشود . امروزه بیشترین استفاده درب پارکینگ چوبی به جهت استفاده در باغ ها و ویلا استفاده میشود . امروزه نوعی چوب با نام ترمووو با استفاده از تکنولوژی روز ساخته شده است که به دلیل قیمت بالا و خراب شدن به مرور زمان توجیه استفاده ندارد. از درب چوبی در ساختمان ها برای ساخت انواع درب لابی و هتل استفاده میشود . امروزه در ساختمان ها بیشترین استفاده از درب چوبی در بخش درب ورودی ضد سرقت و درب لابی است .

درب پارکینگ چوبی و امنیت

همواره امنیت یکی از مهم ترین بخش های طراحی یک درب پارکینگ است که در مورد درب چوبی این مورد نقطه ضعف بزرگی محسوب میشود . احتمال آتش گرفتن ، ایجاد خش بر روی رنگ ، نبود تنوع در شکل رنگ و رگه دار بودن از مهم ترین مشکلات درب پارکینگ ساختمان چوبی است .

انواع درب برش لیزری CNC ( برش لیزری و آهنی )

 

همانطور که میدانید، صنعت حفاظ و نرده سازی در ایران پیشرفت بالایی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های لیزری ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب لیزری ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های ویلایی را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

برای مشاوره با کارشناسان فرفورژه آنلاین در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری مهرنیوز