سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزایش تعداد قربانیان حملات باج افزار جدید به هزاران مشاغل

افزایش تعداد قربانیان حملات باج افزار جدید به هزاران مشاغل

 

شرکت امنیتی Hunters Labs گفت که حمله گسترده باج افزار به زنجیره تامین نرم افزار تاکنون بیش از ???? شرکت را تحت تأثیر قرار داده و می تواند تعداد آنها افزایش یابد.

این حمله ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده را هدف قرار داد که خدمات IT را به مشاغل کوچک و متوسط ??ارائه می دهند. چنین حملاتی می تواند اثرات چند برابری داشته باشد زیرا هکرها سپس می توانند به شبکه های ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده دسترسی پیدا کنند.

به نقل از خبرگزاری مژه خبر داریم :

جان هاموند ، محقق امنیت سایبری در آزمایشگاه های شکارچی ، گفت: “تاکنون بیش از ?? ارائه دهنده خدمات مدیریت شده هدف حمله قرار گرفته اند.” تأثیر این حمله به تدریج احساس می شود. به عنوان مثال ، فروشگاه مواد غذایی Koops با بیش از ??? شعبه در سوئد روز شنبه بسته شد زیرا این حمله باعث ایجاد اختلال در صندوق های فروش فروشگاه شد.

هوکرها به عنوان گروه باج افزار REvil مستقر در روسیه شناخته شده و ماه گذشته به حمله به صنعت گوشت JBS متهم شده اند.

طبق تحقیقات شرکت امنیت سایبری ESET ، قربانیان حمله اخیر باج افزار در ?? کشور شناسایی شده اند.

به نظر می رسد این هکرها شرکت نرم افزاری Kaseya مستقر در میامی را هدف قرار داده اند که نرم افزاری را برای ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده طراحی می کند.

هاموند گفت ، آنچه این حمله را محدود می کند ، شدت نشت از یک سرویس دهنده مدیریت شده به مشاغل کوچک است. Kaseya کسب و کارهایی را از هر اندازه در سطح جهان اداره می کند ، بنابراین احتمال گسترش باج افزار در همه اندازه ها وجود دارد.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که این موضوع را به FBI اطلاع داده است. وی همچنین گفت که تاکنون کمتر از ?? مشتری را که از حمله باج افزار تحت تأثیر قرار گرفته اند شناسایی کرده است.

دو منبع با اطلاع از این نقض ها به بلومبرگ گفتند که شرکت های مدیریت شده خدمات Synnex Corp و Avtex هدف حمله باج افزار قرار گرفتند.

به گزارش بلومبرگ ، جورج دمو ، رئیس Avtex ، در پیامی به بلومبرگ گفت که صدها شرکت خدمات مدیریت شده هدف حمله قرار گرفته اند. ما با مشتریانی کار می کنیم که حمله به باج افزار را تجربه کرده اند تا به آنها در احیای تجارت خود کمک کنند.

خانواده ترامپ تصویر همسر بایدن را مسخره کردند

من این پسر را جلوی مدرسه دیدم. وی گفت که عاشق من شده و قصد دارد با من رابطه عاشقانه برقرار کند. من که عطش انتقام پرهام را داشتم ، ناگهان فکری به ذهنم خطور کرد و به پسر جوانی به نام شهرام گفتم که اگر او برای مدتی در نقش همسرم بازی کند و به این ترتیب وارد یک پوچ و بی اساس شود ، به پیشنهاد او پاسخ مثبت می دهم. رابطه. من پایگاه شدم من عکس هایم را با این شهرام در اینستاگرام به اشتراک گذاشتم و او را به عنوان همسرم معرفی کردم. …

به گفته خانواده وی ، علت مرگ مولتیپل میلوما بود که باعث تکثیر بدخیم در سلول های خاص می شود. خانواده وی در بیانیه ای اظهار داشتند: “ما از خبر درگذشت دونالد رامسفلد بسیار ناراحت هستیم: یک دولتمرد آمریکایی و یک همسر متعهد ، یک پدر ، یک پدربزرگ و یک فرد جدی … تاریخ می تواند وظیفه او را بخاطر دستاوردهای خارق العاده خود در سال ها. او شش دهه کار دولتی را به یاد آورد ، اما برای ماههایی که او را بهتر از

ایتالیا عکس را گرفته است. برنده توپ طلا در سال ???? با یک مدل جذاب آمریکایی به نام کریستن پازیک ازدواج کرد. و ایده هوشمندانه به مجله سبک زندگی مردان آمد تا از عکس زن و شوهر با هم برای جلد مجله استفاده کنند و در راس پرفروش ترین مجله ایتالیایی قرار بگیرند. مایک پدر اسطوره بیس بال کریستن پازیک است که در دهه ???? در تیم مینسوتا توینز بازی می کرد و به کانزاس سیتی سلطنت کمک می کرد

به گفته این هنرمند ایرانی ، همسر سابق یوسف تیموری ، یک زن تایلندی ، مدتی پیش او را ترک کرد و راه های جداگانه خود را رفتند. مصاحبه با این زن تایلندی و بیوگرافی کامل یوسف تیموری را در این مقاله بخوانید.

طبق فهرست میلیاردرهای مجله فوربس در جهان در سال ???? ، ? هزار و ??? میلیاردر در جهان ذکر شده است. چگونه ثروت بزرگ خود را به دست آوردند؟ همه کارها را از شرکت های فناوری گرفته تا پرورش خوک و نوشیدنی های کامبوچا انجام دهید. اما برخی از صنایع وجود دارد که مسیر مشترک تری را برای رسیدن به ثروت نسبت به صنایع دیگر ارائه می دهند. طبق مجله فوربس ، محتمل ترین راه برای کسب یک میلیارد دلار از طریق مالی و سرمایه گذاری است. این بخش با ??? نفر یا حدود ??? از کل لیست ، بیشترین میلیاردر جهان را به خود اختصاص داده است. در واقع ، سرمایه گذاری بهترین صنعت برای میلیاردرها در سال ???? بود. تعداد میلیاردرها در صنایع سرمایه گذاری و مالی در سال گذشته ?? درصد رشد کرد ، تقریباً دو برابر نسبت به دو سال پیش ، با مشاهیر مانند Bershireshire Hasavi ، Warren Buffett، Carl Ekan و البته عنوان صندوق سرمایه گذاری مشترک ری دالیو. جایی برای تازه واردانی مثل دوقلوهای Wink Luce که به لطف شرط بندی

اینها معصومین هستند. کسانی که می خواهند بیشتر در مورد این جذابیت و این شیدایی استاد بدانند ، باید کتاب حماسه غدیر علامه حکیمی را بخوانند. وقتی کتاب الغدیر منتشر و در دسترس اندیشمندان کشورهای مختلف قرار گرفت ، واکنش های قابل تأمل اندیشمندان اسلامی را برانگیخت. یکی از کسانی که عاشق این اثر ستودنی شد ، نویسنده مشهور مصری محمد عبدالغنی حسن بود. او را شاعر اهرام می نامیدند

صبح تهران به نقل از پارسینه: درست زمانی که مشغول یا استراحت روزانه در قرآن بودید ، اخبار مهمی در رسانه های خبرگزاری ها و سایت های خبری منتشر می شد ، پارسینه هر روز صبح مهمترین رویدادهای ایران را امتحان می کند و دنیا را برای مخاطبان خود آگاه می کند چند ساعت گذشته پارسینه هیچ دخالتی در اخبار صبح و صحت وقایع و انتشار مطالب تحلیلی و اخبار از رسانه های دیگر ندارد

شعار سال: چگونه خلاص شدن از شر همه چیز به آرزوی نهایی ما تبدیل شده است؟ Kyle Chaika ترجمه شده توسط بابک حافظی مرجع: NYTimes در سال ???? ، من عادت کردم که از Niste 1 لذت ببرم. مشخصه بارز آن زمان این بود که همه ما غرق در انبوهی از تبلیغات رسانه های اجتماعی ، عناوین ، سیاست های بحران و شرایط آب و هوایی غیرمعمول بودیم دائما احساس می کردم که موج بزرگ بعدی از دور به ما نزدیک می شود. در آن زمان ، این اپیدمی هنوز جهان را فرا نگرفته بود. در آن سال ، من با خودم تصمیم گرفتم که شرایطی به نام محرومیت حسی ?

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir